Reklamační řad

Reklamace zboží nebo služby

Mrzí nás, že nejste s naším produktem/službou spokojeni. Naším cílem je zajistit nejvyšší kvalitu a vaši maximální spokojenost. Proto vám nabízíme jednoduchý a rychlý proces reklamace.

Jak postupovat?

  1. Vyplňte níže uvedený formulář s podrobnými informacemi o reklamaci.
  2. Přiložte fotografie nebo další relevantní dokumenty (pokud jsou k dispozici).
  3. Po odeslání formuláře vás budeme co nejdříve kontaktovat s dalším postupem.

Vaši žádost vyřídíme co nejrychleji, obvykle do 14 dnů a ze zákona nejpozději do 30 dnů. Budeme vás informovat o všech krocích.

Děkujeme za pochopení a věříme, že nalezneme vhodné řešení a vzájemný kompromis.

1. Vzorový formulář k odstoupení od smlouvy (PDF)

 2. Vzorový formulář k uplatnění reklamace (PDF)